En wat nog meer?
We organiseren jaarlijks 3 opleidingsdagen op het hoofdkantoor in Antwerpen. Hier kunnen alle collega’s zich vrij voor inschrijven. Indien deze topics voor jou minder van toepassing zijn, kan je deze 3 opleidingsdagen ook inzetten voor een klassikale opleiding.
Daarnaast voorzien we ook de nodige budgetten om opleidingen naar keuze te volgen. Dit kan op jouw tempo via e‑learning, een cursus via avondschool of een klassikale opleiding. We bespreken samen welke opleiding voor jou het meest geschikt is!
Start je in een support positie?
Dan is het belangrijk om eerst je ITIL 4 certificaat te behalen. Hiervoor voorzien we het nodige e‑learning materiaal, alsook klassikale ondersteuning.
Daarnaast word je ook uitgenodigd voor een opleiding rond klantgerichte communicatie.
Zodra je het certificaat ITIL 4 gehaald hebt, kan je aan de slag met het opleidingsbudget. Het jaar nadien verdubbelen we dit budget zelfs om jou nog extra te stimuleren!
Start je in een positie binnen infrastructuur?
Na een inwerkperiode van 6 maanden, kan je beroep doen op je opleidingsbudget. Zodra je een jaar in dienst bent, wordt dit verhoogd en na 2 jaar nog eens.
We bouwen samen verder op de behaalde certificaten en ervaring. Dit traject stellen we op maat samen: op basis van jouw persoonlijke interesses en doelen in toekomstige IT-projecten. Zo kan je inzetten op het verder uitbreiden van je technische IT-skills en groeien naar een volgende stap als cloud/devops engineer, systeembeheerder, netwerk / security expert, …
Daarnaast kan je ook kiezen voor interpersoonlijke opleidingen zoals communicatie, talen, coaching, … Kies tussen e‑learning, klassikale opleidingen op opleidingen in avondschool — afhankelijk van jouw persoonlijke leerstijl.
Opleidingen op maat
Wij voorzien niet enkel standaard opleidingen, maar ontwikkelen ook de juiste opleidingen op maat van jou als IT-consultant. Zo voorzien we een opleiding klantgerichte communicatie waar onze ervaren collega’s alle informatie geven over het bieden van telefonische support, het omgaan met (moeilijke) klanten, het stellen van de juiste vragen en het gesprek in de hand houden, ticket handling en nog heel veer meer!
Tenslotte staat er ook een EHBI-opleiding op de planning, namelijk eerste hulp bij interviews. Hier boosten we jouw vertrouwen en bereiden we je optimaal voor om een vlot gesprek af te leggen bij onze klanten.
Geslaagd? Proficiat!
En, ohja. Slaag je voor een opleiding? Dan hangt daar natuurlijk nog iets leuks aan vast… niet alleen krijg je een certificaat om aan je muur te hangen, we belonen je ook met een leuke cadeaubon om jezelf mee in de watten te leggen.
Want dat heb je wel verdiend.